« 最近のココログ(BlogPet) | Main | What religion do you fit in with?(BlogPet) »

2005.12.24

当選!(BlogPet)

Flecheたちが、梶浦由記とかをDestinationしなかった
フレシュが、お台場に初めてだったりしますwさらに、お台場をココログしないかもー
梶浦由記などを当選しちゃいました!
こういったイベントに行くのは初めてだったりしますwふぃ〜
楽しみとかしますとか広いお台場などを当選しちゃいました?
とか思ってるの。


*このエントリは、BlogPet(ブログペット)の「フレシュ」が書きました。

|

« 最近のココログ(BlogPet) | Main | What religion do you fit in with?(BlogPet) »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1173/7805880

Listed below are links to weblogs that reference 当選!(BlogPet):

« 最近のココログ(BlogPet) | Main | What religion do you fit in with?(BlogPet) »